MissEfterbliwen

du lever bara en gång

3.Mina föräldrar

Kategori:

har rätt dålig kontakt me mina föräldrar, snackar inte mycke me dom och berättar nästan ingenting. Dom flesta jag känner vet mycke mer om mig än mina föräldrar. Försöker ändra på de nu o berätta mer men kommer hela tiden på mig själv att ljuga. hahah e ju van vid att göra de, har gjort det rätt länge :')
.
men iaf jag har ALDRIG sett min pappa arg. Iblan kan han va irriterad men aldrig arg, jag har aldrig sett han gråta heller. Min pappa säger inte så mycke men han hjälper en alltid om man frågar. Vilket jag typ aldrig utnyttjar.
.
min mamma har jag däremot sett göra båda. Hon vill också verkligen att jag ska berätta allt, och innan trodde hon att jag gjorde det. Tror att hon gör det igen nu hahah det är svårt att börja berätta saker i efterhand. Det är ju mycke lättare att inte göra det
bild från nånstans(?) i sverige från förra året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: