MissEfterbliwen

du lever bara en gång

We´re not gonna take it!

Kategori: My Life

HAhahha länge sen jag skrev jag vet men har haft så himmla mycke sen jul. Är iaf jättenöjd med både julklapparna och födelsedagspresenterna jättefina ;) <3 nu väntar vi bara på mobilen oxå då... Idag har jag först vatt me tjejerna i stan, shoppade bla två tubtoppar,leggings,en kofta och hårspray, volympuder. Sen hem duscha och fixa till "vuxenkalaset" som håller på just nu. Det känns dock mer som ett barnkalas eftersom här e typ 10 barn... Har spelat lite guitar hero oxå vilket jag är sämst på!!!!
Imorron så sticker jag först till gymmet på förmiddan sen direkt till optikern efter det. Sen på kvällen ska jag sova hos sara eftersom vi sex på morronen nästa dag ska åka till gran canaria! :D FYFAN VAD JAG LÄNGTAT!!!!!!
Nä men nu ska jag försöka packa lite och kanske städa lite, sen ska jag försöka va lite social med gästerna ;)
korsett? nä tror jag väntar några år till men snyggt e de <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: