MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Träning, träning, bastu!

Kategori: My Life

Har nästan precis kommit hem från träningen. Först var det mest bollsporter, basket, fotboll och lite annat. Efter det så gymmade jag med fredde och ludde och sen satt jag och fredde som vanligt nån timme i bastun och snackade. hahahah vet inte hur många timmar jag spenderade på klubben idag men rolit var det. :D Det är verkligen ett ställe som jag riktigt trivs på, fullt med härliga personer. Längtar alltid till träningarna. Men nu ska man till gymmet imorron och SEN ska jag dit igen för sista träningen detta året. Kommer sakna det dom här fyra veckorna hahah :')
jaja nu ska jag sova så natti natti <3
(btw är på riktigt bra humör just nu om ni inte redan märkt de ;D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: